2007-06-07

att-göra-lista

åker till jobbet tidigt..
älvdalen är som vackrast i morgonljuset..
från öster...
stora ardennrar betar i en hage som jag kör förbi..
och jag tänker att jag ska ta kameran med en morgon..
kanske blir det fina bilder..

paul simons graceland...
hela skivan..
flödar ut i bilen..
spår 7 och 8 är så bra..
de andra också..
men just idag är 7:an och 8:an bäst...

tankarna far iväg..
och jag gör en att-göra-i-livet-lista...

fotvandra i dolomiterna..
åka på lindyhopläger i herrängen...
långsamma resor i europa..
helst med tåg..
och båt...
gå på fotokurs....
lära mig sticka vantar och sockor...
en resa till indien...
kanske ha en hund någon gång..

så blev den idag..
listan..

2 kommentarer:

Panter sa...

Sådana listor kan stressa lite... det är ju så mycket som man vill. Å andra sidan är väl det tur, tänk om man inte drömde om något alls.
Inte ens fred på jorden...

The Pale Green Woman sa...

Ardenner ... mysdjur. Blev det några bilder? *hoppfull*