2007-07-29

paus...


4 kommentarer:

Anonym sa...

muttrar,,,hmm paus ja det är bra,,,

Visionary soul sa...

Jag drömde om dig i natt! Säkert, jag lovar! Och i drömmen så hände det något som gjorde att du blev så jätteglad, något som liksom ställde allt i balans igen! :-) Konstigt, men sant! :-) Jag tycker att du ska ta det som en sanndröm, jag! :-)

Anonym sa...

Så gott med paus. Jag får nog läsa i bästa boken ikväll för det ser väldigt trevligt ut när Lyckliga Grodan gör så!

Anonym sa...

Snälla du, packa ner mig i reseväskan *tjuter* Packa ner mig istället för ridkläderna som tvättats enligt anvisningarna med nån sterilt. läst om det. Ja.. du förtjänar * tjuter* en sån resa.. Men du BERÄTTA eller VISA bilder när du kommer hem!
Tölta på du! *kram*

Du får skriva de fyra.. när du kommer hem.