2007-12-08

7...

önskningar passade till mig från magda....

1. jag önskar mej tonvis med böcker till jul... som jag sedan ska sitta och läsa under min långledighet (17 dagar i sträck)....

2. en piggare man... han har varit däckad av något fulvirus i över en månad.. och hur synd jag än tycker om honom är han helt enkelt jättetråkig när han bara sover.. och är trött..

3. kallgrader och snö... skidorna står och väntar på aktivering...

4. skrivro... jag har kli i skrivfingrarna....

5. massor med god mat.... som någon annan lagar åt mig...

6. ett eget yogarum.... övre balkongen är perfekt att bygga in.. det vill jag ha....

7. någon som hänger upp tavlor och sånt på väggarna i vårt hus.. vi har tavlor.. och kan köpa till om det behövs.. men de kommer ju aldrig upp på väggarna..

ja ni hinner fixa detta till jul... det borde ni hinna..
för visst läser väl tomtenissarna detta??

Inga kommentarer: