2006-09-12

erbjudande..

om ni har lite tid över..
eller inte..
hihi..

8 kommentarer:

Humlan sa...

Jag får ett meddelande om att du har ogiltig kod från susnet.se på din sidan!?!
Förslaget var att du hade en räknare som inte används...

Nu ska jag bestämma om jag törs klicka på länken...

Anonym sa...

Hur som haver är spelet fullkomligt underbart!!!

PGW sa...

Det är säkert nåt sånt där dumt spel som jag bara fastnar i, så jag tänker INTE klicka på länken!!!

Lyckliga Grodan sa...

humlan.. det verkar som om susnet sagt upp bekantskapen med mig.. jag tog helt enkelt bort räknaren när jag fick upp den där rutan..

magda.. jag visste väl att du skulle gilla det..

pgw.. jag tror att du redan har klickat på länken.. jag är nästan helt säker...;)

PGW sa...

Det har jag INTE! Så det så!! Jag har karaktär ibland faktiskt. Men hade länken varit penslad med choklad hade det nog varit kört.

Anonym sa...

Det blir ett felmeddelande när jag vill kolla din länk... *gråter högljutt*

Lyckliga Grodan sa...

nina.. det funkar när jag provar..
men du kan gå in på www.jesper.nu
under tankespel..
finns hunga hatch..

nice...

Moni sa...

Å nej! Såna här spel blir jag beroende av PÅ DIREKTEN!
Jag älskar dom! (Men hur ska jag hinna jobba?)