2006-04-27

vädret..









regn..

det gör mig gott..

7 kommentarer:

Ilva sa...

har med. det gor mig inte gott...

Humlan sa...

Det är något visst med regn...
utom när det råkalla går igenom allt och man FRYSER, då är det inte roligt!

Anonym sa...

Snö och regn är lika härliga, eller hur? Har du såna där blommiga stövlar från Granngården?

Cornelia sa...

Hellre sol just nu - men efter mycket sol gör det gott med regn

Monica med yffen sa...

Joo, grodor brukar gilla regn.

Tankevågor sa...

Regn KAN vara hur mysigt som helst...

Lyckliga Grodan sa...

mmmm.. jag älskar regn.. jag får inspiration.. blir kreativ.. och får saker gjorda..
idag har varit en underbar dag.. och det har regnat till och från..

mina gummistövlar.. de är gröna och slitna.. annemaj..kolla i Grodans Trädgård..

nu ska jag tända en brasa.. och fortsätta mysa..