2006-05-12

Fredag...

men..
skrev jag inte bara för en stund sen..
att det var måndag..

7 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

Jag vet! Vart tog tisdag-onsdag-torsdag vägen?

Lyckliga Grodan sa...

ingen aaaning.. helt otroligt att någon bara kan sno tre dagar mitt framför näsan på en...

Anonym sa...

Joo! Jag läste det precis! Det var måndag... och nu är det fredag. Skumt!

Lyckliga Grodan sa...

vakna på måndag.. och lägga sig på fredag.. ska det vara så verkligen..

Anonym sa...

Det är värre än så... måndag-fredag och jul - midsommar...

Batbut sa...

Jag tror att det har med inflationen att göra. Vi har liksom inte råd med tisdag-onsdag-torsdag längre. Och då blir det:
måndag-fredag-lördag-söndag. Vilket i sin tur har till följd att alkoholförsäljningen ökar = mer skatt till staten!

Lyckliga Grodan sa...

det här är väl något för efterlyst.. var har våra ti-on tagit vägen.. och värst ändå.. någon har snott flera månader av lilla tant..
aschberg.. eller vem det nu är som efterlyser i trean.. ta tag i det här nu..