2007-05-01

dagens blandningar...

(...blandning är en kemisk sammansättning bestående av två eller flera substanser som inte är kemiskt bundna till varandra....)

hett vatten, diskmedel och ättiksprit för fönsterputsning...

pop och sånt (spellistan i datorn)...

alla mina bilder i ett bildspel...

kärlek och vemod när jag ser förstungen växa upp och bli man...

skrattglädje när jag cyklar på min första nya cykel som vuxen....

spaghetti och köttfärssås....

kall vind och sol...

spritt i kroppen och danssteg...


4 kommentarer:

Cornelia sa...

ganska bra alltså?

Anonym sa...

Det är vår! Skitiga fönster här hemma och bestickslådor fulla med smulor..

Lyckliga Grodan sa...

cornelia..
rätt okej faktiskt..

annemaj.. ett säkert vårtecken..
man ser all skit på fönstren.. jag tar ett eller högst två i taget..
då går det ganska bra...

Gunillas J.ord sa...

"kärlek och vemod när jag ser förstungen växa upp och bli man..."
Den känner jag igen. I hela kroppen känns den blandningen.