2005-07-18

på topp

bäst just nu:
  • backgammon på terassen med den älskade maken (han vann, men t.om det är okej)
  • Goran Bregovic-fantastisk musiker från balkan-helt oemotståndlig
  • rött vin-ligger kvar på topplistan (ohotat enl säkra källor)
  • ett stilla västerhav
  • Bodil Jönsson- hon beskriver det enkla så att t.o.m jag fattar det. Tack Bodil

saker jag inte borde gjort:

  • ätit upp hela Polly-påsen själv
  • tänkt:"ha, jag är bättre än dig" om tjejen bredvid mig på yogapasset igår. MEN, jag tänkte det flera gånger... Jag sade det i alla fall inte, vilket måste räknas som förmildrande omständighet
  • glömt att ta på solskyddskräm idag...AJ AJ solen är obarmhärtlig mot en blekfet hud

saker jag drömmer om

  • att bli morgonpigg igen (jag var det innan småbarn, nattjourer och annat som skapat ett sömnunderskott som verkar vara helt ointagbart)
  • att mitt tålamod växer
  • att min power-brain återhämtar sig (den är helt enkelt överhettad, uttröttad och less på mig-så den har lagt av (tillfälligt hoppas jag))

Jag har inte gjort någon god gärning idag heller... Dålig groda, antar jag

tjingeling

Inga kommentarer: