2006-04-20

naket...







I'm not afraid
Of anything in this world
There's nothing you can throw at me
That I haven't already heard

I'm just trying to find
A decent melody
A song that I can sing
In my own company

textrader ur stuck in a moment..
av u2..

det skulle kunna vara jag som skrivit dem..
om jag haft den förmågan..

jag är oändligt tacksam att jag hittat min melodi..
som jag kan leva efter..
och i...
oavsett om jag är ensam..

eller inte..

att leva avväpnad...
häpnadsväckande..
häftigt...

8 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

Shit pommes frites.... det är ju as-kalas!

Lyckliga Grodan sa...

ja visst är det.. :)

Batbut sa...

I'm getting there... sakta men säkert. Väntar Du?

Cornelia sa...

Vad skönt för dej. Jag tycker det går bättre och bättre för mej.

Vigg sa...

ah poesiafton.....

Lyckliga Grodan sa...

battis.. jag är här.. springer inte någonstans... fortsätt sjung..

cornelia.. rätt som det är faller bitarna på plats.. utan att man fattar det..

vigg.. självklart.. en groda har alltid en versrad i huvet ;)

Jenny sa...

Var hittade du den nånstans? Finns det fler? =D

Lyckliga Grodan sa...

jenny.. det vimlar av coola.. häftiga.. sköna ... vibrerande melodier.. och det bästa är.. man kan byta.. om det visar sig att man ändå hittade fel..
:)