2006-04-04

party party....

firad och glad...
jag är inte så förtjust i firande..
förra året när jag fyllde jämna 27..
for vi till fjällen..

jag satt på en fjällsluttning och grillade korv mellan skidturerna...
optimalt..

idag har jag varit med katterna på djursjukhuset..
för snöpning..
och så åt jag lunch med min mor..
och två av mina förtjusande mostrar..

jag har en hel drös med förtjusande mostrar...

och idag blev jag påmind om hur roligt det kan vara när strörenar träffar på varandra..
mer om det en annan gång..

nu är det tårtdags igen...
/proppmätta grodan

12 kommentarer:

Morgondimma sa...

Tårta går alltid ner. Grattis Grodan!

Gagga sa...

Stort varmt grattis på födelsedagen!
Du vet den där är klar nu. Ska bara sätta foder i den. Hör av mig!
Kram!

Vigg sa...

schysst släkt...ett gäng strörenar... kan man verkligen räkna renar till släkten groder...eller missade jag något i skolan.... gud bevars länge sedan men ändå...

Än en gång ha den ...

Visionary soul sa...

Grattis, till mognaden (det blev 27 även denna gång, eller? ;-)) och till de förtjusande mostrarna!

Anonym sa...

Snörpade du dina katter idag? Det gjorde vi. Vad kostade det? vårat gick lös på 800 kr för själva ingreppet, 80 kr för idmärkningen och 120 kr för vaccination. 1 000 kronor fattigare!

The Female Dinousaur sa...

Stort, grönt grod-grattis till dig! Hipp, hipp!

CrimsonAnna sa...

Hipp hipp hurra för Grodan=) Lät som om du hade en mycket bra dag:D

CrimsonAnna sa...

Hipp hipp hurra för Grodan=) Lät som om du hade en mycket bra dag:D

Lyckliga Grodan sa...

tack igen för alla grattisar..
till mostrar och åldern.. hihi..
annemaj.. det kostade 1900 för en honkatt och en hankatt (sterilisering/kastrering + vaccination för de båda)

Anonym sa...

Tack. Så det kan vara skillnad på hona och hane... Men vi slipper i alla fall avkommor och *sniff* ute där..

Cornelia sa...

Grattis

Lyckliga Grodan sa...

tack lilla mette.. oss vädurar emellan så är det här en rätt bra tid på året..:)