2007-01-12

bra saker...






lediga dagar går fort..
kanske fortare än jobb-dagar..

hjärnan är ju lättlurad...
:)

iaf har jag gjort bra saker...

läst.. läst.. och läst...
gått en kort promenad (här är halt så in i h-ike)...
sovit tio timmar....
lagat god och näringsrik mat...
tillika ätit den...
sorterat gamla pappershögar..
sagt nej fyra gånger (lovely...lovely..)

idag ska jag göra mer bra saker...

jag börjar med yoga..
sedan ett bad...
fika med en kompis under dagen...

bra helt enkelt...

må gott....

9 kommentarer:

Anonym sa...

Oooooh! Jag ska nog anamma din posiitva vibrationer nu!

Vi på Kantarellen sa...

Låter underbart!

Mitt projekt idag är en låååångpromenad med Stephan... trots att det blåser fasen.

Anonym sa...

Så rolig dag då lilla groda bra för dig att må gott. Skall vi alla göra Godnatt säger Filifjonkan när jag ändå tittar in

Visionary soul sa...

Mmm... vad skönt det låter! :-) Bra att du får fler lediga dagar per vecka ett tag framöver, så du hinner... ha det så som du haft det idag, helt enkelt! :-)

Mette sa...

Hej Grodifer!
Har ni snö?

Body clutter var slutsåld på Adlibris! Så jag har satt den på "bevakning"!

PGW sa...

Body clutter låter som Feng tjo för kroppen? Vad är det för bok? Låter som något jag behöver!

Vanja sa...

Hejsan... hittade din blogg via Spacelounge :) Din dag låter trevlig, ska försöka göra likadant! Mumma för själen... Fin färg du har på din blogg förresten!

Bloggblad sa...

Jag var faktiskt riktigt glad över att få jobba förra veckan. Hade hunnit tröttna på att ligga i soffan och glo. Alltså - jag hade förstås varit nyttig och gjort mina promenader - men sen... Rätt skönt att komma igång med vanliga livet, det som är utan luciatåg och julstök.
Fast idag slipper jag gå ut. Det är full storm här.

Anonym sa...

Det låter som ett mycket gott liv fyllt av härliga stunder!