2006-02-02

bevis..
















så här fint är det..
fast finare förstås..
i verkligheten..

7 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt som tusan! Jag ska beställa såna.. Men det blir svårt att välja! Tackar allra ödjmukast för bilden. (Men jag blev förvånad att det inte var en groda)

Lyckliga Grodan sa...

va.. ser du inte att det är en riktigt groda.... en sällsynt men lycklig skogsgroda.. ;)

Humlan sa...

Bländande bild! =D
Fina saker, jag förstår att du är helnöjd!

Vi på Kantarellen sa...

FIIIINT... COOOOLT..... SNYGGT!

Men var är designern själv? Jag saknar honom så!

Anonym sa...

Samma här. Saknar designern också. Men sett att Florito kommenterat.

Bloggblad sa...

Det var fint! Själv kör jag med mina boaormar som halsband...

Lyckliga Grodan sa...

bloggblad.. de är oerhört fina.. snitsiga att skriva med har jag också sett.. :)
eftersom jag är handarbetsanalfabet får det bli halsband gjorda av någon annan för min del..