2006-02-06

humlish...













det är bra att inte veta/förstå att man inte kan..

idag har jag lagat ett stycke akvariepump..
fyllt i ett stycke viktigt papper till myndighet...
varit riktigt trevlig mot min mor med sällskap...

jag har tidigare i livet bl.a..
tagit mc-körkort i fullvuxen ålder
lärt mig åka snowboard..
förhandlat till mig snorfeta löner...
kapat åt mig århundradets karl...

denna medfödda brist på blygsamhet lönar sig ibland..
och ibland inte får jag väl kanske tillägga...
men då har jag iaf prövat..

vill inte sitta på hemmet och ångra det jag inte gjorde..
huu..
det är det värsta jag kan tänka mig..

10 kommentarer:

Anonym sa...

Ska ta dina råd till mig. Göra något jag ska inte ångra mig på hemmet.
A-M

Lyckliga Grodan sa...

AM.. saknar dig i bloggsfären..

Anonym sa...

Ojoj, jag hade några punkter kvar att klara av på den listan. På något sätt verkar det enklare att lära sig åka snowboard än att kapa åt sig en karl. Bräda kan man ju handla i sportaffären.

/PGW

Lyckliga Grodan sa...

pgw..säg inte det.. snowboard är det svåraste och smärtsammaste jag lärt mig.. i sport- och nöjesväg.. och dit måste vi väl ändå sortera karlarna, eller hur :)

Anonym sa...

Hmm jag kanske skulle ge mig på en akvariepump istället, det är lagom avancerat ...

/PGW

Humlan sa...

Sicken fin bild!
Är det så resultatet hade blivit om jag hittat en Grodprins?! *s*
(är förundrad över alla fina bilder som du har på grodor...)

Lyckliga Grodan sa...

humlan.. jag tänkte ju på dig när jag hittade den..

... sa...

Vara trevlig mot morsan kan vara rätt knivigt...

Miss Piggy sa...

Du är inne på helt samma linje som jag.. men du har kommit lite längre än mig i den..hmm..kan jag kalla det utveckling? Vill bara säga grattis till dig..*ler*

Lyckliga Grodan sa...

kimmi.. det var den svåraste uppgiften... faktiskt.. trist att det är så.. men så är det..

pia..ett litet steg i taget.. och helt plötsligt är man framme.. :)