2006-02-01

ledsamt..

gräsmattan syns...
snön har regnat bort..

näää...

11 kommentarer:

Anonym sa...

Har det regnat hos dig? Här skiner solen. *Törstar dig kramen*

Bloggblad sa...

Och jag som just tänkte lägga in ett foto på mina solfläckar där snön smält...

Anonym sa...

Men visst är det härligt med denna föraning?

Morgondimma sa...

Hurra, jag visste väl att gröna naglar skulle ge resultat

Lyckliga Grodan sa...

nu har jag försökt hitta positiva saker med grönskan.. men jag vill ha vinter..*tjurar*

Cornelia sa...

det kan komma lite mer snö innan det blir vår

Humlan sa...

Det ska bli kallt till helgen! *skriver jag tröstande*
Snart är det iskalla vindar, isblandad snö som sticker i ansiktet och ishalka på gatorna... hav tröst Grodan! *retfullt*

Anonym sa...

Var i allsindar bor ni? Här har det duggat lite på förmiddagen, men inte att det tog på snötäcket...
Till helgen ska det visst bli riktigt kallt...bara att krypa in i stugan och kura.

Anonym sa...

Jag inbillar mig att det luktar lite lite lite vår

och snön har smält även här

Anonym sa...

GRODAN GRODAN! Det ska bli snö och kyla till helgen!!!! *tralatrala*

Lyckliga Grodan sa...

praise the lord som mamsen brukar säga.. då kanske allt blir som det ska igen.. *håller alla tummar*