2006-10-09

blå...

9 kommentarer:

Humlan sa...

Ja, det var en fantastisk blå blomma och rolig trekantig form!

Anonym sa...

Sanslöst vackert!

Lyckliga Grodan sa...

det är en anemon.. som inte riktigt slagit ut ännu..
jag kan inte låta bli att sjunga:
blå anemonerna..
mandelträdsblommorna..
när jag ser bilden..

Anonym sa...

Åååååå så vackert. Blått er så fiiiiiint : )

Anonym sa...

Otroligt vackra foton du fått till här på bloggen! Har du gått kurs?

Ilva sa...

a vad vackert o blatt!!

PGW sa...

Ååh jag har väntat på att det skulle komma en blå bild också! :-)

den där skulle jag vilja sy en klänning av. Jag tror jag skulle dansa vackert i en sådan.

Lyckliga Grodan sa...

blått är ju alltid fint...
och jag tror att du skulle vara ursnygg i den klänningen.. när du dansar pgw..

atir.. nää.. jag har inte gått någon kurs.. jag leker..
och så är kameran duktig..

Anonym sa...

Hej, jag lånade den här bilden till min blogg. Hoppas det inte gör något. Den var så väldigt fin :)