2006-10-31

erfarenhet visar..

att glädje är ett val man gör..

4 kommentarer:

Visionary soul sa...

Det kan säkert stämma, men... vilken erfarenhet? Finns det vetenskapliga belägg för detta? Eller är det bara en myt, som får alla o-glada att inte bara vara ledsna utan dessutom drabbas av otroligt dåligt samvete? ;-)

Lyckliga Grodan sa...

just i det här fallet min alldeles egna erfarenhet.. längre kan jag ju inte sträcka mig..
även om andra berättar om samma sak..
:)

Visionary soul sa...

OK, jag köper att det är din erfarenhet... vars och ens personliga upplevelser kan man ju faktiskt inte ifrågasätta.

Och jag delar din erfarenhet. Ville bara vara lite snäll med dem som redan lider... typ... ;-)

Anonym sa...

Puh säger: Ingen kan vara nere som har en ballong..Puh har också valt glädjen kan man säga då Ha en bra dag allihop