2006-10-08

vitt..

6 kommentarer:

Klimakteriehäxan sa...

Jag hade luktärt i brudbuketten...

Lyckliga Grodan sa...

åh vad härligt.. jag gjorde en ställning för mina luktärtor i somras.. och de har varit så fina.. och luktat gott..

Anonym sa...

..og tenk dom sto slik for bare noen uker sedan, ja nu måste man vente til neste sommer, men vackra det er dom : )

Anonym sa...

fint...som en fjärilsvinge...

Celia sa...

Åh, vad vacker! Jag älskar vita luktärter. I somras planterade jag en perenn sådan. Jag har nämligen haft lite svårt med ettårs-luktärter och tänkte gardera mig. Så får jag kombinera med de väldoftande ettåriga små skönheterna - om de tar sig...

Lyckliga Grodan sa...

jag visste inte ens att det fanns perenna ärtor..
här i klimatzon 5 kanske de inte växer så bra..
ettåringarna blev ljuvliga.. och har blommat fram till nu..
underbart..