2006-07-13

med eller utan pik....

pgw har ställt frågor...
och grodan svarar...

1. Vilka skor är de fulast du har, varför har du dem och vad använder du dem till? (tema mode)

mina gamla graningeridstövlar... används på vårvintern när det är för slaskigt och blött, t.ex på blöta vårisar...

2. Vad äter du när du verkligen gör en gris av dig? (översätt till engelska för att få sammanhanget, tema mat)

ett helt paket kex (helst brago, men andra sorter går också ner) och kall mjölk

3. Vilken är den konstigaste bok du har läst? (tema kultur)

bibeln (och jag har inte läst hela, erkännes)

4. Vad saknar du för vara på IKEA? (tema shopping)

bänkar för vila i varje hörn... böcker kanske om man ska tänka sig sånt som går att köpa..

5. Här skulle det vara en fråga till, men jag är alldeles för väluppfostrad för sånt. (tema sex)

ja gärna..

3 kommentarer:

Anonym sa...

åh grodan du får en stjärna i kanten * för ditt svar om att Ikea skall ha bänkar i hörnorna att sitta på fnissar (jag snor den skönaste fotöljen o sitter länge där,,eller en trevlig soffa en hängmatta går bra med), men lagom höga bänkar håller jag med om bra ide.

Skall inviga nya i Kalmar lite senare i höst jag,, :)

Theron o familj sa...

Ja ikea-ideén låter ju bra, men jag blev mest nyfiken på fråga 5? ;)

Lyckliga Grodan sa...

ja inte vet ja.. frågan var ju lite diffus.. och jag är ju en obotlig optimist..
så jag säger ja...