2006-08-24

fortsatt salva...

ja när jag ändå är igång..

klädkammaren.. jojo.. vi har en sån där man går in i..
den borde få nytt golv, och inte fullt så hemmagjorda(läs rackliga) anordningar för att hänga/lägga/kasta kläder på...

lilla toaletten... nya hängare..

uteplatsen... möblerna är svajigare än en onykter mast.. och går inte att skruva åt längre.. enl grodmannen..
stabila möbler.. och bättre solskydd.. snygga krukor kanske...

badrummet nere behöver ju hängare.. där har vi inte ens några...

stora rummet uppe vill jag knappt tänka på.. väggarna är t.o.m trasiga.. en nyfiken groda, inga namn nämnda, ville se hur det såg ut under.. för åtta år sedan... och gjorde ett stort hål...

utrymmet under trappan... här borde en seriös ordningsstrateg kopplas..

hmm..

köket blir fint..
sa jag det??

9 kommentarer:

PGW sa...

OK, that's it. Du får INTE läsa IKEA-katalogen mer nu!

Lyckliga Grodan sa...

jo.. bara lite till..
det är ju så kul..
och vilka bra ideér jag får..

Bloggblad sa...

Jag har slutat titta mig omkring... här borde väldigt mycket fixas efter 17 år... sen vi flyttade in. Flera rum är inte åtgärdade på 30 år...

Anonym sa...

Håller med PGW, den katalogen är onyttig läsning,, eller rättare, det kan bli en välldans dyr läsning!
Du ger väl oss en bild på ditt fina kök?

Lyckliga Grodan sa...

det kommer en bild ikväll..
eller i morgon..

Humlan sa...

Jag fick MIO-katalogen i går...

Lyckliga Grodan sa...

åå.. humlis.. om vi bodde närmare varann hade vi kunnat dricka te och kolla in möbler hela kvällen..
sniffa på några orkideér kanske emellanåt..

PGW sa...

Fast det klart, utrymmet under trappan kan jag fixa. Mata mig med bullar så. Men jag varnar, jag slänger vilt om det är onödiga saker!

/släng tjo-konsulten

Lyckliga Grodan sa...

pgw.. you're on.. bullar blir det..
och jag sätter fram stora svarta sopsäckar..