2006-08-11

närkontakt på distans...

telefonsamtal är egentligen väldigt konstiga..
alltså att det fungerar..

jag står här med en liten makapär i handen..
och hon i en annan del av landet likaledes..
att det funkar har jag aldrig riktigt greppat...
trots en del fördjupning i elektroners irrfärder...

telefonsamtal kan vara märkliga ur andra aspekter också...
uttalade ord har större makt än tänkta ord...
och så faller pusselbitar på plats...
och det svåra ter sig plötsligt mindre krångligt...

nu ska jag bara hem först..
efter en liten omväg...
är jag hemma på måndag..




5 kommentarer:

Bloggblad sa...

Så bra - då är du alltså också på väg till Tokholmen.

Lyckliga Grodan sa...

jepps.. vi ses säkert där.. :)

Batbut sa...

C U 2morrow baby! Nu ska jag inte vara förmäten, men pratades inte vi vid kring den tiden? *S*

Lyckliga Grodan sa...

jojomänsan.. så var det.. förklarar senare..

Gagga sa...

Sååååååååå roligt det var att få träffa dig!
Ursäkta det plötsliga försvinnandet. Hände lite konstiga saker. Mailar dig.