2006-08-16

kom igen nu....

god morgon...
goood moorgon...

försöker övertala mig själv...

5 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

Jag jobbar också på det.

Har försovit mig!

Lyckliga Grodan sa...

nu känns det genast bättre...
jag är alltså i gott sällskap...
:)

Cornelia sa...

God Morgon... javisst är det en god morgon... jag fick nyss en ledig massagetid... en lite lyx vi har på jobbet faktiskt... ska gå och lägga mej på bänken nu.

Bloggblad sa...

När jag jobbade i Tyskland lärde jag mig "pigans morgonbön", den går så här:
Gode Gud låt det bli kväll, morgon blir det av sig självt.

Anonym sa...

best regards, nice info
Where can i play free bingo games online Custom blouses for women http://www.ebony-ass-5.info/Paris-hilton.html 14k gold cuff bracelet Sexy butts anal hilton sisters nicky and paris Body fat scale glass hilton nude paris picture sex