2006-12-11

till tomten del III

bästa tomten...

en väldigt skön pyjamas med långa ben..

tack..

7 kommentarer:

Elisabet. sa...

Det skulle jag gärna vilja ha också .., en eller mormors-lång-flanell-nattskjorta.

PGW sa...

Har du skippat helkroppssparkisen?

Lyckliga Grodan sa...

elisabet.. nattlinnen bara korvar sig uppåt armhålorna för mig..

pgw.. alternativ.. jag vill bara ge tomten fler alternativ ;)

Anonym sa...

Kom på; underställ till hockeyspelare! Sönerna har. Gå till närmaste sportaffär ;)

Anonym sa...

Jag kallar dem för "sparkdräkt", sönerna är över 180 cm

Batbut sa...

En pyjamas är väl ingen omöjlighet, men jag fick inte riktigt ihop det där med långa ben. Visst att grodor har långa ben, men de är attans krokiga. Och de grodor jag sett som kommer norrifrån och passerar Tokholmen ibland har väl ganska lagom långa ben. Jag är mest orolig att Du ska snubbla i den...

Lyckliga Grodan sa...

haha.. battis..
jag sover i den..
jag är ingen liten fladdermus som snubblar runt rakt in dörrar och sånt..