2005-12-29

nagelbitare...
















det har vart en svischsvisch-dag..
den for bara förbi..
och vi har inte ens haft snöstorm..

det närmar sig slutet på det här året..
jag är inte sentimental så här dags..
det som har varit har varit..
och det som blir det blir...

piece of cake alltså...

slutet på året blir bra..

skidåkning..
skidåkning..

jag säger bara skidåkning...

och så hittade vi en flaska äkta champagne nyss..
den ska drickas upp såklart..
på lördag...
jag tror jag klarar att hålla mig..
kanske...
(har jag sagt att jag älskar champagne?? och skidåkning??)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det ska bli skönt att avsluta året 2006. Och få börja med ett nytt år:-) Nyårslöften invigas och så. Jag har ett på länge: Att åka till Toscana för att dricka och äta!

Lyckliga Grodan sa...

Toscana.. det är en dröm det med.. kanske någon gång.. du får berätta när du varit där..

Cornelia sa...

been there... vill gärna åka tillbaka