2005-12-08

urval

läste hos bloggblad om ett test där man kan se vilken kändis man är lik..
klart jag inte kunde låta bli..
och inte storgrodan heller...

min älskade man är lik..
Gregory Peck..
Mel Gibson..
Liam Neeson..
och Dennis Quaid..
(jag sa ju att han är snygg...)

och jag är lik*.. håll i er nu...
Elvis Costello
Michael Moore ...
och Desmond Tutu... Desmond Tutu..


ja inte tog han mig för utseendet iaf...

jag skrattar så jag gråter...

*(prinsessan Diana och Isabella Rosselini oxå som förmildrande omständighet..)

11 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

Jag försökte med ett foto på Ebba, men av någon konstig anledning hittades ingen som lhenneiknade

Lyckliga Grodan sa...

vad kul.. jag tänkte ta mitt grodkort oxå.. undrar vem jag blir lik då..hihi..
godnatt min Tutu sa maken nyss.. och skrattade hela vägen uppför trappan.. *asgarvar*

PGW sa...

desmond Tutu?! Jag törs nog inte prova det där testet, tänk om den säger David Hasselhoff eller så, jag kommer ju inte våga visa mig ute utan papperspåse på huvudet!

Lyckliga Grodan sa...

jamen pgw.. man får sig ett rejält skratt iaf.. jag var så sönderskrattad när jag skrev inlägget att jag glömde bort att värst av allt var att jag till 71% är lik Elton John...
Tycker du det??(ljug gärna om du tänker svara ja)

Visionary soul sa...

*storskrattar* Det är väl inget fel på hur Desmond Tutu ser ut, men... om inte annat så är han ju man! ;-) Var tvungen att göra testet jag oxå... *skrattar ännu värre*... jag var mest lik - Anthony Hopkins! 67%!!! Sedan var jag också lik Alan Alda, och han är ju snygg förstås... som MAN! *fnissar ännu mer* Fast jag var även lik JK Rowling, Marianne Faithful, Donna Summer och Toni Morrison, det är ju inga fulingar precis. Och... håll i dig nu... Ozzy Osborne! *skrattar ihjäl mig*...

Humlan sa...

Grodan! Du är INTE lik Elton John! Inte Costello, Moore eller Tutu heller!
Kan inte komma på någon att likna dig vid, men jag återkommer om jag kommer på någon... :)

Lyckliga Grodan sa...

tack humlan..
och ja visionary.. om jag hade varit man hade det ju varit mindre skrattretande.. men första kvinna som jag var lik kom typ på femte eller sjätte plats.. kunde vara starten på en identitetskris.. men nej det orkar jag inte

Morgondimma sa...

Skratta på ni, jag är inte lik någon. Inte en endaste träff, inte ens Buddha. Grrr

PGW sa...

grodan, du är definitivt mer lika Isabella Rosellinni!

crrly sa...

Hahahaha, hjäääälp..... :)

Lyckliga Grodan sa...

morgondimma.. inte lik någon.. kunde det bli så..fast jag vete katten om jag inte hellre varit menlös än lik Michael Moore..
pgw.. tack....