2005-12-04

tur







jag har ett sånt där läskigt undertryck i vänster öra..
jag går här hemma och tryckutjämnar mest hela tiden...
ljuden blir så konstiga..
och så tjuter det till ibland..

det har sitt pris att flyga omkring i världen...
och ibland är det som värsta rean när det ska betalas...

vad är väl ett tjut i örat mot nya äventyr...
och spännande möten

nåväl.. adventsfika numero due är avklarat..
glögg och allt..
sliskigt som vanligt..

om ni inte har hittat till Ytterst Ute
gena här
bra blogg...
om livet och lite till...
skrivet av en manlig polis..
inte sliskigt alls..

5 kommentarer:

Cornelia sa...

Nej, bra. inte sliskigt, den ska jag nog följa.

Humlan sa...

Gäspa! Det brukar vara ett bra sätt att få locket att släppa...

Jenny sa...

Eller håll andan och räkna till nio, sen svälj utan att ta luft tre gånger.
Kommer dock inte ihåg om det var mot hicka eller undertryck det hjälper.....
:D

PGW sa...

Vifta frenetiskt på öronen!

Lyckliga Grodan sa...

oj oj oj.. jag gäspar, räknar, håller andan och viftar med öronen allt vad jag kan.. hej och hå.. det ska nog bli bra det här..