2005-12-22

prickar

















ja hur var det nu då med prickarna..
som inte fanns..

vi kunde ju ha varit nästan vart som helst i världen..
förunderligt få länder har ju prickar i sitt alfabet..

men.. så var det inte..
vi var på Söder i Stockholm..
denna exotiska plats....
ja den är faktiskt exotisk...

vi bodde på ett sjysst hotell vid skanstull..
och där har de datorer utan prickar..
av någon anledning som jag inte vet..

vi hade en toppenhelg..
god mat..
heldag på stan..
sovmorgnar..

han är bra på det där storgrodan..
att lura ut mig ur huset... ut i världen..
jag behöver det så väl..


fast jag inte alltid förstår det..

11 kommentarer:

PGW sa...

Den där storgrodan verkar hur bra som helst! Hur var det nu, hade han nån bror som var singel ..?

MB sa...

Vad glad jag blir för din skull
:-)) En sån man är guld värd...hoppas han har en bror till PGW.......tills jag fått med mig flygplansmannen hem.......

Lyckliga Grodan sa...

pgw..tyvärr.. han har ingen bror..
Maleandro.. storgrodan har faktiskt jobbat som steward på det glada åttiotalet.. så han är ju på ett sätt en flygplansman... och så gillar han att flyga...
sandra.. ja.. lovely är precis vad det är..

Anonym sa...

Åh underbart! Tänk om min gjorde också, men nu har han fixat biljett till ishockeymatchen den 27:e det är den han kan tänka sig att överraska frun med! :-D

Anonym sa...

Utan prickar, det måste varit ett mycket internationellt hotel grodorna checkat in på!
Du måste kolla in detta (skrolla ner lite)
http://www.rakuten.co.jp/souhan/448423/614322/

Lyckliga Grodan sa...

Rita.. en sån vill jag ju ha.. borde finnas i varje hem.. en groda att krossa sin burkar med..
super-frog.. hihihi

Anonym sa...

Hej
Jag vill bara önska dig en riktigt GOD JUL!

Lyckliga Grodan sa...

Christina.. God Jul på dig med.. och tack igen för den fina bloggrosen.. jag är löjeväckande mallig över den..

Batbut sa...

Men gud så mysigt! Tror nog jag vet vars ni bodde *s*. Nära Eriksdalsbadet.. Nära Åhlens.. Nära Ringen... och jag som bor 2 stationer bort! Tänk, jag hade kunnat fått träffa Storgrodan! Why not? Litar Du inte på mig *asg*. Jag hade kanske framkallat bloggförbud när han ser vilken galen fladdermus Du dragit in *s*

Lyckliga Grodan sa...

battis.. du har rätt.. vi bodde precis där.. och du har mitt fulla förtroende vad gäller storgrodan.. han vill dessutom väldigt gärna träffa den där skvatt galna fladdermusen.. på något sätt har har han fattat tycke för dig.. han har bra smak, har jag sagt det.. hihihi...
Vi kommer fler gånger.. och då skickar jag mail innan.. (gud va kul det ska bli...(fnissar..)

Batbut sa...

hihi, då tar jag med mig stortrollet så att han får se att Du finns och inte är en ung, snygg hunk som jag flirtar runt med *s*. Hälsa Storgrodan att han verkar vara en karl med bra smak