2006-03-12

en diva bekänner.....














Utmaning från Moni..

5 positiva sidor hos mig själv som jag lärt mig uppskatta:


  1. att jag nästan alltid är glad..
  2. att jag fattar fort...
  3. att jag är ärlig...
  4. att jag tycker om fysisk närhet..
  5. att jag är nyfiken...

5 negativa sidor hos mig själv som jag inte direkt uppskattar:

  1. att jag är så kvällstrött...
  2. att jag äter ofta och fel när jag stressar...
  3. att jag är dålig på att höra av mig....
  4. att jag blir fartblind ibland.. och bara tackar ja till allt...
  5. att jag är så ointresserad av att sköta ett hushåll....

that's it..

4 kommentarer:

Batbut sa...

Håller till fullo med - iaf när de gäller de positiva. De negativa har jag inte mött, än..... Fast jag skulle nog sätta som nr 1 Din otroliga livsglädje och Ditt positiva inflytande på människor i Din omgivning! Du utstrålar harmoni både här och IRL

Cornelia sa...

Nästa gång vill jag också träffa dej irl. Augusti . Då kommer ilva igen.

Anonym sa...

min tvillinggroda!!! fast jag är korsad med nattuggla....

Lyckliga Grodan sa...

ååhh.. vad spännande... du är alltså hushållslat.. fast på natten..*flinar*