2005-11-12

important

jag är oerhört bra på att knäcka ägg utan att få med äggskal...
häpp!!!

11 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

Impressed!!!!!

Lyckliga Grodan sa...

kan jag tro... *skrattar*

Cornelia sa...

Det måste vara simhuden som fångar upp (för grodor har väl det?)

Lyckliga Grodan sa...

helt klart har vi simhud.. det kanske har med det att göra.... och jag som trodde att jag var särdeles skicklig.. *skrattar ännu mer*

Theron o familj sa...

Bara att gratulera! *applåderar*.

Morgondimma sa...

Hurra!

PGW sa...

Knäcka ägg alltså, det betyder att du bakar? Jag är på fel ställe tror jag.

Lyckliga Grodan sa...

nää.. Mette.. du känner mig bättre än så... jag gjorde en nyttig lunch med äggröra bacon och brieost.. tre små tomatbitar slank ner.. och så ett stort glas pilsner.. ha ha.. jag kommer att leva i hundra år...

Anonym sa...

Grattis! Själv kan jag inte skryta med detsamma...
ler*

Batbut sa...

Grodan, varför svara Du Mette? Annars är jag i allra högsta grad imponerad. Är det okej om jag tipsar Aftonbladet?

Lyckliga Grodan sa...

jag svarar Mette när det ska var pgw.. tyder nog på ägg och baconförgiftning.. och ber om ursäkt direkt på stående grodtass..