2007-03-19

7+2

mitt liv snurrande runt två siffror...

1967... jag är två år... skrattar hela tiden.. springer, hoppar och kryper...

1972... börjar jag skolan.. som jag sedan har njutit av hela livet.. att lära mig saker..oavsett om det varit lågstadie, gymnasium, high school, eller universitet...

1977... hade jag långt långt hår... ofta uppsatt i två tjocka flätor...

1982...var jag i Californiens inland som utbytesstudent.. lite uttråkad och med hemlängtan.. men jag lärde mig massor med nyttiga och onyttiga saker... som t.ex hur man får in sprit i en oöppnad läskburk utan att det syns..

1989.... hade jag träffat grodmannen för ett år sedan.. och vi gör vår första semesterresa tillsammans.. vi bilar och tältar i skottland.. vilken höjdare.... vi bor i gbg

1992... jag blir gravid.... vi bor i sthlm...

1997...är jag tvåbarnsmamma.. vi bor i sthlm...

2002....opererar jag en handled.. och sommaren är lång och mycket varm.. njuter i fulla drag av livet... vi bor i grodskogen...

2007... har börjat bra... jag ser fram emot resten av året.. vi bor kvar i grodskogen.. fast jag längtar till skåne...

som ni ser fick jag problem med siffrorna..1989 har ingen 7:a och ingen 2:a.. men det var ett bra år ...hihi..

1987 var inget vidare.. så jag säger inget mer om det....

2 kommentarer:

Humlan sa...

Det är klart att 1989 var bra, 7+2=9! =Dubbelt så bra! (Ödet tog kanske igen för missen två år tidigare..)

Allt går att (be)visa om man bara vill.. ;-)

Cornelia sa...

Hmm, det gav mej något att fundera på