2007-03-19

giltigt...uppdaterad

jag gör stora collage var och varannat år..
där jag väver in mina drömmar och önskningar..
i urklippta bilder..
sen hänger jag upp dem på väggen i min läsvrå..

i går när jag tittade på det senaste collaget..
så bestämde jag mig för att de drömmarna och målen finns kvar..
så något nytt collage blir det inte i år..
skönt..

för övrigt har jag dansat en hel kväll igen..
jädrar i den vad det buggades..

jag blev så inspirerad att jag gick och köpte mig ett par dansskor..
till..

bra att ha...
;)

uppdaterad kl.9.30

här såg det senaste ut när det lades ut..
det blev ungefär så också till slut...
fint, eller hur...

2 kommentarer:

Tankevågor sa...

Vilken bra och synlig idé att göra ett collage! Jag skriver en tankekarta....men jag kanske skulle printa ut den och sätta upp den på väggen...

Lyckliga Grodan sa...

ja..
och det är jättekul..
och fint blir det..
med bilder..