2007-03-31

drömläge...



vi har det bra..

kanske kanske återvänder jag till grodskogen..

9 kommentarer:

Anonym sa...

Åååååh!!!!! Jag längtar dit! Bara en vecka, en vecka. Nästa lördag åker vi iiiväääääääg!

Tankevågor sa...

Men hallå! Du kan väl inte stanna i allt det där vita!? Du har ju en grodskog med trädgård att ta hand om!

Jag ser ju fram emot alla vackra blombilder....och där du är nu ser jag bara snö. ;-)

Anonym sa...

Hmm,,ser ut som du är på Kungsleden mellan Singi och Nikkaluokta ungefär kliar i mina ben det är frihet att glida på skidor svagt nedför flera kilometer,,,tyvärr har benen tagit ner skylten. men njut,,,så länge du kan lilla groda,

Medelålders mode sa...

Åh, vi har precis kommit hem ifrån vita vidder.
Ha det underbart!
Det hade vi:)

PGW sa...

Ser bara en massa läskig snö, åk genast hem ;-)

Mette sa...

Hej Grodifer!

Åh så fint det är där! Jag kämpar mig dock mot andra hållet just nu. Håller mig krampaktigt fast i våren.

Anonym sa...

ser otäkt likt längdskids spår... åk hem! rädda dig innan det är försent

Moni sa...

Oj!!! Vilken himmel! Å snön... det var fint det...

Lyckliga Grodan sa...

anonym..
såklart det är längdskidspår...
underbart..
blå himmel...
apelsin och varmt te..
sittandes på en sten..
mitt på fjället..
najs..

moni..
finfint..