2007-03-08

lekdags....

Jag har blivit utmanad av både crimsonanna och battis....
nå då så...
det är väl bara att bita ihop och spotta i nävarna...

tävlingsregler: varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

underliga grodfakta....

  • jag kommer aldrig ihåg musiktexter...däremot kan jag nynna basgången i de flesta låtar jag gillar...
  • jag är alltid hungrig på morgnarna....
  • jag kan spärra ut mina näsborrar alldeles helt groteskt mycket...
  • en gång bet jag en motståndare i en basketmatch...
  • jag blir alltid iskall om rumpan och baksidan om låren när jag är utomhus på vintern...oavsett hur många fleecemamelucker jag har på mig...
  • när jag åker skidor utför sjunger jag högt.. och högst omedvetet oftast..

det var det hela..

jag tror jag är sist i bloggvärlden med detta.. men om visionary..celia..cornelia..finansmamman...havsfrun och mette inte gjort den här leken..

så vill jag gärna läsa om era egendomliga förehavanden...

5 kommentarer:

Cornelia sa...

Jag har redan gjort!

Anonym sa...

Tack för dina ord på min blogg! Så sant - välja, välja varje dag.

Anna sa...

Jag blir också iskall när jag är ute, det behöver knappt ens vara minusgrader. Man tror nästan inte att det är sant att man kan bli så kall. Vad tusan ska man göra åt det?

Medelålders mode sa...

Sex egendomliga saker om mig själv.
Det blir ju lika svårt som anställningsintervjun;)

PGW sa...

men himmel bits du människa???