2005-07-28

godisblandnig

De godisblandningar som är bäst i test just nu är (och då menar jag att man stoppar in godisarna samtidigt i munnen för att blanda smakerna riktigt ordentligt):

  1. gelehallon och lysmelkplett (sån liten tunn rund ljus mjölkchokladbit): en klassiker
  2. som ovan + häxvrål: klassiskt med twist
  3. violgodis(skumgodis helst) + mjuk saltlakrits: en raritet där jag bor. Alltid svårt att hitta violgodis på vischan
  4. zoo + ljus chokladprick (som kokosprick fast utan kokos):sött och gott

Har ni några sådana här favoriter? Let me know


bäst just nu i övrigt:

  1. rött vin
  2. att jag bara skrev om godis och inte åt något!!
  3. färdigpackad!!! och klockan är bara 21.18
  4. Carlos Vives "Amor Latino"
  5. min mp3-moj är sprängfull med bra musik inklusive Carlos Vives

tjingeling

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ostbågar å cyperndruvor, dom där små sura kärnfria,, oh så gott!

Lyckliga Grodan sa...

det måste jag bara prova. Tack för tipset. Hade just börja lessna på allt det söta