2005-07-21

känner mig nöjd

var ute på krogen igår med storgrodans barndomskamrater och jag är nöjd med följande:
  1. jag stressade inte upp mig innan, utan njöt av en eftermiddag på stan i lugn och ro (hittade sånt jag behöver både på rea och på o-rea), drack en god kaffe
  2. Jag hade riktigt kul till klockan var ca ungefär midnatt
  3. Jag drack mestadels det jag ville ha, vilket ledde till att
  4. Jag gick och lade mig nykter
  5. och likaledes vaknade i samma tillstånd
  6. Jag gick faktiskt hem vid ett-tiden och läste ut boken jag höll på med

Bäst just nu:

  1. jag själv-för jag är så nöjd med mitt liv
  2. ruccolasallad
  3. rött vin
  4. västerhavet-lugnt, klart och inga brännmaneter, yeah
  5. storgrodan

Saker jag inte borde ha gjort:

  1. ätit så mycket godis (det är ju otrooligt att jag inte lär mig)
  2. nää, jag kom inte på något mer idag

Saker jag drömmer om

gå på en live-konsert med Goran Bregovic

tjingeling

3 kommentarer:

Bloggblad sa...

Ruccolasallad och lugnt hav - vad mer kan man begära?
Kul med lite grodinhopp! Välkommen!

Lyckliga Grodan sa...

Tack bloggblad, läser din blogg med igenkännanden och fniss..

Bloggblad sa...

Jag har allt sett dig ibland...när du hoppar förbi.
Kul att du känner igen dig!