2005-07-13

tack tack

Tacksägelse

det är inte trettio grader i skuggan längre, tack för 19 grader och nordvästlig vind
jag har snart målat alla varven på trägolven
Irisen, höstvädden och alla blommor jag glömt namnen på blommar NU-det är fint
jag slutade äta godis innan jag kräktes (blev bara alldeles för proppmätt och illamående)
jag skrev inte ett elakt inlägg på en diskussionsida jag brukar läsa fast jag fick sådan lust att göra det
jag har inte fått några nya skavsår på fingrar efter målarpenslar och rollerskaft
min kropp blir starkare och starkare (hantverkare är nog rätt starka tror jag)
jag kan nästan gå upp helt i brygga och fortfarande andas


det var väl allt tror jag, åtminstone det som ryms i grodhjärnan idag

Tillägg några sekunder senare:

Oops, tryckte iväg lite för snabbt där, så jag hinner med ett tack till:
jag fattar hur man ändrar sina poster i efterhand.

Jag låg ju och tänkte ut något smart och klokt som jag skulle skriva här igår kväll innan jag somnade, men det kommer jag absolut inte ihåg vad det var nu.

Ha kärlek i hjärtat
tjingeling

Inga kommentarer: