2005-09-03

avslöjande fakta

Fredagsfyran
Tema: ?Martin Timell-syndromet?
1. Bygger och fixar du mer hemma sedan gör-det-själv-programmen blivit så populära?
Nää, alltså inte jag.. men jag har ett himla sjå att hindra storgrodan..
2. Vilket är ditt bästa gör-det-själv-tips?
va???
3. Vilket är den fulaste grejen man kan ha i ett hem?
allmogemöbler i furu... huanemej
4. Vilken är den snyggaste?
jag är väldigt förtjust i vissa möbler från sextiotalet, men mest är det ju blandningen som gör det.. handlar det mesta på loppis och second hand.. och jag gillar lampor.. av de mest konstiga slag..

2 kommentarer:

Bloggblad sa...

Näe - nöjer mig med att avnjuta hur Martin och Ernst bygger om och fixar - skönt att se på med armarna i kors.

Lyckliga Grodan sa...

ernst.. han fikar ju mest.. jag tror inte han bygger ett jota själv...