2005-09-12

IRL


....har det varit mycket aktivitet per tidsenhet idag....
skolutflykt i morgon... det ska skickas med matsäck..

tror ni att vi har sånt som ska ingå i en matsäck hemma.... nänämensan..
in i bilen... brum brum brum... en mil till affären.. handla handla...

dessutom var det minst ett par innegympadojor som var för små... och till min förtvivlan insisterar numera grodungar på att få följa med och godkänna sådana innan de köps..
pust....flämt .... och stön...

jag klarade ändå uppgifterna med glans...
och när jag kom hem hade storgrodan både lagat mat och bakat frukostbullar

nu sitter jag i min favoritfåtölj, med ett gott glas vin, och min goa sjal

Det är rätt skönt att leva IRL

tjingeling

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken underbar egen vrå du hade här! Förstår det är favoritplatsen, för både det ena och det andra! Syns du när sjalen är om dina axlar,, grön menar jag,,,humf

Lyckliga Grodan sa...

en grön jättestor råsidensjal.. jag blir ju helt osynlig i den.. och den är varm och skön och mjuk och gosig.. och... ..

Anonym sa...

och,, och,, vad är väl en bal på slottet