2005-09-28

klart föröver

jag åt lunch med M förra veckan...
Egentligen är hon inte en privat vän....men vi har träffats yrkesmässigt flera gånger....
och redan från första stund kändes det att vi hade mycket gemensamt...

jag tror att vi gjort samma resa..

i alla fall var det en trevlig lunch... fisksoppa.. det tog två timmar för oss att äta....
och sen for jag hem.. men ...

våra diskussioner påminde mig om saker som jag glömt bort.... (trängt bort??)
det var bra... att hon påminde mig.... att jag påminde mig...
genom livliga diskussioner och en trevlig lunch...

det blev så tydligt i vilken riktning jag kom ifrån...
jag ser helt plötsligt bättre...

tjingeling

2 kommentarer:

andas sa...

Såna luncher är underbara! Grattis.

Lyckliga Grodan sa...

tack.. jag är väldigt glad för den lunchen.. en riktig persiennuppdragare..
och jag är glad för att M kom i min väg.. att känna gemenskap utan ord är värt mycket...