2005-09-30

sanningsserum

3 saker jag gillar: min lilla grodfamilj, djur i allmänhet och tystnad

3 saker jag tycker illa om och som skrämmer mig: fanatism av alla slag, okunskap utan insikt och matjesill

3 viktiga saker i mitt hem (och ej personer alltså): espressomaskinen, datorn och alla ljusstakar (inte elektriska)

3 slumpvis utvalda fakta om mig: jag har jobbat både som brevbärare och truckförare, jag kan stå på huvudet och jag är ruggigt rädd för varulvar

3 saker jag vill göra innan jag dör: tågluffa, se gullgrodorna hoppa ut i livet och lära mig sjunga

3 saker jag inte kan göra: va? hmm.. hjula, backa med släpkärra och förstå det där med debet och kredit

3 saker jag säger mest: okej.., älsklingar... jag förstår...

3 kändisförälskelser: Lasse Lönndahl (jag var bara fyra år..), Lasse Berghagen (Jenny Jenny.. och jag lovar att den har gått över) och George Clooney.. såklart

ja nu vet ni allt om mej

tjingeling

2 kommentarer:

PGW sa...

Men du ... jag tror inte varulvar finns faktiskt ... Om du inte menar sådana där väldigt håriga män som är i desperat fem-i-tre-raggs-läge, de kunde ju förstås definieras som varulvar. Hm. OK, du har en punkt där.

Lyckliga Grodan sa...

exakt.. det är en definitionsfråga.. och jag är rädd för alla sorts varulvar... huu