2005-09-05

internetkorsning

Jag har gjort ännu ett personlighetstest..

jag är, enligt internet, en blandning mellan två rymdfigurer som jag inte längre kommer ihåg namnet på(de såg inte ut som the good guys kan jag tillägga) , en tax, Lena Philipsson och en LASTPALL!!!!






DU ÄR EN LASTPALL är det senaste omdömet om mig!!!
några nyckelord för er som inte ids läsa hela utlåtandet

som en lastpall på posten
tungviktare
säkerhet.
fötterna på jorden
står för sitt ord
raka svar
trogen
ställer upp

HJÄLP!!!!!
Jag behöver en kurs i drama, glamour och lättsinnighet med omedelbar verkan

tjingeling

13 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blev åxå en lastpall,, lägger ut det senare i min blogg!
Groda, vi är lika du å jag,,,skratt

Ilva sa...

jag blev ett paket, ar det sa himla mycket roligare det da?!?

Lyckliga Grodan sa...

Ilva: nja paket jag vet inte.. det beror ju på vad man fyller det med.. hi hi
vad har du blivit i de andra testen??
Rita.. två lastpallar i cyberspace.. det kan ju bli hur kul som helst..*asg*

Batbut sa...

kom och smitta av Dig, jag blev ett frimärke...*s*. Du, Rita och Ilva kommer att kunna sätta sig på mig hur lätt som helst.. Och woups så är jag borta *s*

Cornelia sa...

Och jag blev ett mobilt vykort - men jag tvekade lite på sista frågan så jag kanske är en lastpall i alla fall innerst inne

The Female Dinousaur sa...

Kul test! *asg* Vore kul att se vad jag blir, men hinner inte idag. Men jag gissar på brev-våg, eller nåt.

Lyckliga Grodan sa...

jag har deppat ihop helt över mitt testresultat.. kan inte ens få till ett litet gonattblogginlägg i kväll... men men vad ska en liten lastpall kunna komma med...snyft snyft ynk....;-)

Batbut sa...

Grodan, vad skulle vi göra utan lastpallar? De bär med sig allt det vi behöver men själva inte mäktar med! Ser till att saker finns där de ska, och de är jäkligt bra att luta sig mot när det darrar i benen. Världen behöver fler lastpallar! Vi behöver fler Grodor! SÅ enkelt är det

Lyckliga Grodan sa...

tack battis.. det värmer faktiskt.. jag har dessutom en bild som jag tror jag mailar över till dig.. den är din..

Batbut sa...

ilar och kollar direkt

PGW sa...

Vilken gräslig test! Jag tänker inte ens prova! Jag blir väl ett arkivskåp eller nåt annat lika rafflande!

Vi på Kantarellen sa...

Jag måste testa.

Anonym sa...

Hello. I just wanted to give a quick greeting and tell you I enjoyed reading your material.