2006-01-26

air


jag byter skepnad..
hans hud är mjuk..

lätta skratt finns i hela huset...

11 kommentarer:

Humlan sa...

Poetiskt, men svårfattbart... jag förstår inte riktigt men det låter vackert...*s*

PGW sa...

Grodan har klätt ut sig i kaninkostym och övriga grodor skrattar lite åt ditt skuttande? :-)

Anonym sa...

någon som kittlas?

Lyckliga Grodan sa...

det är vackert.. att leva just nu.. och att vara runt och i de jag älskar.. både djur och människor..

och jag är rätt fin som kanin..
oxå :)

men jag är inte kittlig...

Anonym sa...

Så fint...det känns nästan lite sorgligt...

Miss Piggy sa...

..mmmm.... det var en vacker strof..
Skratt kopplar jag till lycka!

Batbut sa...

hm... tror mig ana "sjunger högt" Love is in the air... damdamdamdamdadada... love is in the air, every breath and every sound

Lyckliga Grodan sa...

right on... så är det battis.. igen.. jag är bortkollrad.. bortjollrad.. förtrollad.. igen..
i love it..

Lyckliga Grodan sa...

amiable.. välkommen hit.. och tack..

marskatten.. kanske finns det sorg i kärlek.. en underton.. fast mest är jag lycklig...

Anonym sa...

..åh så vackert...säger så mycket...kärlek, passion och sinnlighet...jag fattar...

//Tesa

Lyckliga Grodan sa...

tack tesa.. så är det.. sinnligt