2006-01-07

nöjd groda....







vaknar nöjd..
igår var vi hos vänner...
först yoga...
sedan middag lagad av J..
han är en utmärkt kock..
lagade kinesiskt..
vårrullar, kyckling, nudlar...
mmmm...

kvällen avslutades med film..
vi som bor på landet får hålla tillgodo med hemmabio..
det är bättre än vanlig tv.. kan jag ju säga..
vi såg iaf the Manchurian candidate..
som var bra..
tankeväckande..
jag är glad att jag inte är nervös och paranoid till min läggning..

jag glömde kladdkakan...
som grädde på moset..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nu på morgonen tänkte jag på min chef. Nu ska jag tipsa henne om din bloggsida. Varför? Min chef är tokig i grodor... Har jättemånga på sitt arbetsrum. Porslin, mjukis osv.. Jag köpte en sån IKEA barntallrik till henne:-)

Lyckliga Grodan sa...

det konstiga är, när jag tänker på mitt alter ego här i bloggsfären och i IRL Lyckliga Grodan, så har jag aldrig samlat på grodor.. Jag har inga muggar, paraplyer, tröjor eller gosedjur som är grodor.. Men jag har alltid gillat de små krabaterna.. urdjur..

Visionary soul sa...

Gjorde du yoga med kompisarna? Hur som helst så lät det som en förträffligt mysig kväll... och god också! :-)

Anonym sa...

Jag bor inte på landet,, men hemmabio har jag! Skryt?

Lyckliga Grodan sa...

visionary.. precis så var det.. vi flaxade på, som M min kompis kallar det hela.. och sedan lagade vi mat.. och sedan såg vi film.. förträffligt är rätt ord...
rita.. om jag bodde i stan.. skulle jag nog ha hemmabio då med..