2006-01-23

se upp..

ge mig en boxboll..
jag vill slåss..

grrr..

13 kommentarer:

Morgondimma sa...

Går det bra med min chef?

Lyckliga Grodan sa...

JA.. ta hit honom bara.. *jabbar höger.... jabbar vänster...*

Vi på Kantarellen sa...

men snälla nån... vad har hänt?

Anonym sa...

Ooops...bästa att hålla sig undan... *smyger tyst ut*

Humlan sa...

Men, men... Vad har hänt???
...boxbollar är nog inte så dumt... ibland skulle jag nog också behöva en sådan... (om nu mina svaga leder höll för en rak höger eller vänsterkrok!)

PGW sa...

Vi hade planer på en sandsäck på ett av mina tidigare jobb. Med möjlighet att sätta fast foton på dessutom. Men så kom vi på att vissa ansikten skulle vi få skriva ut nya så ofta för de skulle bli utslitna fort ... ;-)

Anonym sa...

Oj oj....kram till dig *får en smäll i ögat*

PGW sa...

Vad tror du om den här?

Anonym sa...

Självklart,, jag sänder dej min renoverande granne!

Lyckliga Grodan sa...

mamsen och humlan.. allmänt byråkratiskt krångel..jag har blivit hänvisad arton gånger mellan olika enheter.. på ett statligt stort fläskverk... jag blir toookig.. ingen tar något ansvar..*sliter mitt hår.*
moni och annemaj.. här gäller det att ducka..
pgw.. grejt.. var hittar du allt..
Rita.. ta hit den där väsnande typen.. han blir en munsbit för en uppretad groda..

Batbut sa...

själv brukar jag puckla på kuddarna när jag känner ilskan koka. Har lovat trollen att inte slå sönder fler tallrikar eller hårborstar

Anonym sa...

* duckar* Dom har ingenting på jobbet att göra, så dom leker lite med dig, grrr...

Lyckliga Grodan sa...

aha.. så är det naturligtvis.. tänkte inte på det.. men då ska jag leka tillbaka.. *laddar igen*