2005-10-17

faktarutan

jag gillar hiphop...

jag gillar verkligen hiphop...

that's it....

5 kommentarer:

Anonym sa...

Aha, så det är hip hop du dansar till i kväll?

... sa...

Jammen då finns det ju hop för en groda som dig med! ;-)

Var bara tvungen att berätta en sak! Jag tänkte på dig idag! I Hennestidningen fanns en Chiquitareklam med den där lövgrodan, och den hade en banan i munnen...på TVÄREN!

Lyckliga Grodan sa...

det måste vara taget en morgon när jag har bråttom iväg.. för då äter jag faktiskt nästan alltid bananer.. bredkäftade grodor som jag får plats med dem på tvären...hi hi

Anonym sa...

Hip-hop , jag kan inte ta ett enda steg , inte göra en enda "moves" men jag gläds med dig/ kram mvh G

Lyckliga Grodan sa...

gnosan.. jag kan nog inte ett enda rätt moves heller, tror jag..
men det är skönt ändå..