2005-10-07

vila


Så har de knoppat in igen då.. de små knytten..
de har verkligen förstått vad det här livet handlar om...
lek... ät.. och sov...

när man förstår det blir livet enklare.. och roligare...

så många av oss antar hur livet ska levas...
så många av oss tror att andra tycker om hur livet ska levas...
så många av oss tror att livet ska levas som det alltid gjort.. av andra..

Mikael Rickfors sjöng: att göra det man måste är att göra det man vill
precis så är det...

jag säger inte att det är lätt
man måste veta vad man vill

våga vila i det man vill....

tjingeling

5 kommentarer:

carra sa...

Gaaah, så söta!! :)

Sallin sa...

som gjorda för att borra in näsan i magen på.. :)

Anonym sa...

Håller med dig i orden, kloka rader.
Alla, snubbar, alla snubbar, alla snubbar, vill ju vara katt ler* Som O´Malley sjunger i Aristocats..

Fortsatt go fredag!

Lyckliga Grodan sa...

Carra och Sallin.. de är mjuka och keliga och busiga.. och alldeles bedårande... jag är betuttad helt enkelt..

gnosan.. kunglig låt den.. alla snubbar.... trevlig fredag på dej med...

Humlan sa...

Åh gosingen, jag blir alldeles kattsjuk! Mera kattbilder, tack! Nu har jag berättat lite om min dag, inget spännande alls! Sorry, om jag lurade dig... :)