2005-10-10

tack för kaffet..

stressade som tusan...
körde hundra för fort de tre milen till tätorten..
och klev lite lätt stirrig in hos frissan..

"hrmm.. jo jag skulle klippa mig klockan fyra.. jag är lite sen.. men.. "
"nej här finns ingen klipptid i ditt namn..."
"???"
"men i morgon klockan fyra gör det det...du har nog förväxlat dag bara"

det var nog ingen explosion i hjärnkontoret det där som hände inatt..
jag tror det var en rejäl härdsmälta

jag tröstar mej med att jag bytt frissa för ett tag sedan..
den förra fanns tio mil bort.. enkel resa...

tjingeling

6 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars grodan - det låter som en typisk måndags-härdsmälta...
Men tänk så här: tre mil är bättre en tio...
*ler uppmuntrande*

Lyckliga Grodan sa...

ja man får ju trösta sig med det lilla.. och att det inte var igår jag skulle ha klippt mig.. jag ser inte riktigt riktig ut i håret.. just nu..

Vi på Kantarellen sa...

Som sagt... "omformatering"! =)

Lyckliga Grodan sa...

jajaja.. du har så rätt mamsen.. jag tar ett glas vin så länge.. och funderar på hur detta ska gå till....är du datorkunnig eller???

Theron o familj sa...

Och du som gillar måndagar och allting..I morgon blir det bättre ska du se. ;)

Lyckliga Grodan sa...

tror du det muusan.. eftersom jag är urbota optimist så väljer jag att tro dig...