2005-10-10

just nu...

lyssnar jag på Magnus Carlsson (Wheeping Willows).. jag ber dig..

har jag ett ha-begär utan gränser och sinne för proportioner...
jag vill ha nya skor.. två väskor som jag sett.. kameran-en sån som jag lånat och lämnat tillbaka... lakan i egyptisk bomull....skitsnygga lampor...gardiner...

inser jag att jag skriver dagbok för första gången i hela mitt liv..det kanske betyder något... eller inte..

längtar jag efter ett riktigt höstregn....

önskar jag att jag hade fler böcker..(vad var det jag sa nyss.. ha-begäret sväller över sina gränser här också)

hade jag kunnat äta nåt riktigt smaskigt.. om det bara hade funnits nåt sånt hemma..


be safe out there

5 kommentarer:

Anonym sa...

STANNA HEMMA!!!
Livsfarligt att gå ut sådana dagar. Man kommer hem med massor av saker som INTE skulle köpas.

Själv har jag bytt ut alla läppstift och krämer... Dyrt...

Lyckliga Grodan sa...

ojjj.. vilken tur att jag bor mitt ute i skogen.. och bara kan sitta här och vrida mina händer i denna flod av ha-begär..
men.. det är klart.. jag kan ju ta tåget in till stan i morgon.. när alla andra gått hemifrån..
vi får se.. jag kanske sover bort alla begär..

Anonym sa...

Gott vin har du säkert hemma,,,vad mer kan man ha begär efter?

... sa...

Magnus Carlsson...e de inte han i Arvingarna...eller Alcazeltser...eller Barabados?

Lyckliga Grodan sa...

Kimmi, det finns en Magnus Carlsson till och han är sångare i Weeping willows.. och har släppt soloplatta (or) mäktig röst..