2005-08-02

biggis utmaning

här biggis kommer mina svar på femman:

1. Vilken kroppsdel är du mest stolt över? måste bli mina vackra blå grodögon. de gör att jag ser lite snäll och dum ut, vilket är en perfekt förklädnad i livet

2. Välj ett ärr, säg var det sitter och berätta hur det kom till. på nedre delen av magen efter ett kejsarsnitt. tack för kirurgisk yrkeskompetens som gör att både jag och lillgrodan lever idag

3. Vilken är din mest intressanta kroppsliga detalj? jag har inga öronsnibbar

4. Vilken kroppsdel är du minst kompis med? underhudsfettet!! Hur kom det dit så mycket av det

5. Har du opererat bort något och saknar du det i så fall? Ett och annat födelsemärke, som inte fattas mig alls

sanningsenligt som alltid

tjingeling

4 kommentarer:

Theron o familj sa...

Nu vill jag ha ett nytt "lyckligt" inlägg att fnissa åt! *väntar otåligt*

Lyckliga Grodan sa...

lyder underdånigast
kväk kväk

The Female Dinousaur sa...

Oj. Svaret på tvåan verkar vara lite traumatiskt...

Lyckliga Grodan sa...

det var bara en liten groda som ville komma ut med båda fötterna först sex veckor för tidigt. allt gick bra, men vi hade strukit med för hundra år sen både han och jag. ödmjukheten inför livet ökade dramatiskt efter detta. Såhär tolv år senare kan jag fortfarande stå och hålla hans fötter (när han sover) och drömmande tänka att vi är mirakulöst kvar i livet.