2005-08-23

frågor&svar

Har fått frågor från mamma mu och de besvaras nu!!!

1.Fem album i min Ipod: Dansk språkkurs såklart!! Mozarts samlade verk för Horn, U2 Achtung Baby och All the best, Sambodhi Prem Forest dreams (avslappningsplippeliplopp)

2.Fem filmer jag nyligen sett. Matrix, Matrix reloaded och Matrix revisited, House of the flying daggers, Pirates of the carribean

3.Fem trevliga saker som hänt nyligen: jag fick veta att en av mina nära väninnor är efterlängtat gravid, jag har nyligen träffat min syster, renoveringen av barnens rum är färdig, liljorna på skuggsidan har slagit ut och jag har skördat massor med hallon och blåbär.

4.Fem mp3-filer i min spellista: du är min man Helene Sjöholm, This is my Life Sator, Mececina Goran Bregovic, Amor Latino Carlos Vives, Suspiciuos minds Elvis Presley

5. Fem böcker jag nyss läst: Kvinna i grönt Arnaldur Indridasson, En annan tid ett annat liv Leif GW Persson, Lyckoformeln Stefan Klein, Rövarna i Skuleskogen Kerstin Ekman, Tecken Karin Johannessen

tjingeling

Inga kommentarer: