2005-08-17

komplett måltid


Här finns allt en groda behöver i näringsväg...

tjingeling

12 kommentarer:

Anonym sa...

Grodor behöver ingen öl,, så bjud mej på en kylskåpskall öl, å jag lovar bjussa på nått tebax!

Batbut sa...

öl! Huvva. Kan inte dricka det längre... undrar om jag ska blogga den storyn... hm... inblandar sol, bad och flakmoped! Pinsam värre...

Lyckliga Grodan sa...

jag bjuder kylskåpskall öl, eller nåt annat!! det är bara att komma förbi närhelst det passar

Batbut sa...

när jag kommer och möblerar Din boning vill jag ha rödtjut! Tyvärr är jag så kräsen så jag dricker bara dyrt, men å andra sidan tar jag inget arvode - kan det va nåt?

PGW sa...

Ser jag en flaska grönsåpa här också eller är det mina sömniga ögon som skojar med mig ..?

Lyckliga Grodan sa...

vad menar du pale green, har du inte grönsåpa i ditt kylskåp?? hmmm..

batbut: jag har några flaskor reserva rödtjut i skafferiet.. det blir väl nästa fotohysteri, så du kan du välja en flaska innan du kommer

PGW sa...

Jag skulle möjligen behöva ANVÄNDA en flaska grönsåpa i mitt kylskåp.

Anonym sa...

Öl är ju gott men såpa?

Theron o familj sa...

Grönsåpa Grodan?!

Vi på Kantarellen sa...

Frukten och grönsakerna....var är dom då?

PGW sa...

Grönsåpa är väl en grönsak ..?

Lyckliga Grodan sa...

tranbärsjuice och körsbärsmarmelad är väl frukt och grönt så det räcker, eller...??